En sån dag

1 juli 2017

Idag är det en sån dag då det öser utanför, vi är sjuka, teet är för varmt och inspirationen ligger på botten. Stor suck på det. Det här med superförkyld mitt i sommaren, det måste beror på det usla vädret. Vi har varit sjuka i en veckas tid och varje morgon vaknar vi upp i tron om att vi ska må bättre- men icke. Istället blir vi sämre. Det tillsammans med att kidsen turas om att väcka oss på natten, varje timme. Yeah! Och för att fullända detta depp-inlägg kan jag tillägga att det här är en av de två veckorna min man fick semester. Endast två veckor på hela sommaren och en av dem veckorna går till sjukdom och regn. Just smile and wave. 

Fast något positivt är att jag har gjort klart ändringarna på De Tidlösa och nu ska manuset åter till redaktören. Under tiden jobbar jag med Blått blod, rött hjärta!




2 kommentarer:

  1. Sommarförkylningar är så trista... Hoppas ni kryar på er snart ❤ Ändå bra jobbat med De Tidlösa. Är så nyfiken på allt arbete du lagt ner. Har ni planerat något kring utgivningsdatum än?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mkt, det börjar bli bättre :) Du kommer säkert känna igen delar av De Tidlösa men mycket är ändrat- 90 % kanske. Förhoppningsvis är det bättre än sist när du läste :) Utgivningsdatum är inte riktigt spikat än- semestrar och annat gör det lite klurigt, men till höst/ vinter siktar vi mot :)

      Radera