Nu kommer allt på en och samma gång

1 maj 2017

Ni vet hur jag dagen innan jag fick barn passade på att köpa hus. Multitasking life events, why not liksom? ;) Nu tre månader senare är det dags att skörda. Två barn under 2 år. Packar ( Jag packar ner. Harry packar upp.) Skriver bok. Tillsammans med tusen andra måsten så som att beställa låssmed, hemförsäkring, adressändring, välja färg på väggar. Oboy, vad mycket vi har att göra. Tar aldrig slut.

Morgonen inleds med ett skrivpass innan J börjar jobba. På helgerna får jag hela förmiddagen. Försöker packa och pyssla med det övriga under dagen. När Harry är hos dagmamma hinner jag emellanåt med att skriva. På kvällen efter barnen har lagt sig sitter vi och beställer exempelvis gardiner och annat till huset. Fullt ös. Medvetslös.

Haha. Jag får medge att det är lite intensivt men det finns många roliga saker att se fram emot. Så jag håller mig någorlunda pepp :D

Satt datorn på två böcker så jag kan skriva samtidigt. Viola gillar nämligen inte när jag sitter, tummen upp på det ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar