Back in business

19 aug. 2016

Rubriken är lite missvisande, jag har trots tystnad på bloggen varit i business hela sommaren. Har jobbat "röven av mig" om jag ska vara korrekt. Efter jag fick tillbaka feedback från lektören startade jag en massiv omskrivning och då menar jag massiv!  Det är enbart 30% kvar av De Tidlösa, resten är nytt. Jag ägnade mestadels min semester till att skriva, jag skrev och skrev men trots det var det omöjligt att hinna med min tajta deadline; 1 augusti. Jag har cirka halva manuset kvar att skriva samt redigering... så den nya planen är att jag ska vara klar innan bebben anländer. Japp, inte nog med att jag producera manus bakar jag även bebis ;) Bebbe nr 2 kommer cirka den 2 feb men manus tänker jag ska vara klar med innan jul.

Det är mycket som händer nu men energin är någorlunda på topp men det viktigaste, skrivlusten är enorm! Så nu vet jag vad jag kommer att göra i höst!

Så kul att vara tillbaka, saknat mina kära skrivarvänner :)





4 kommentarer:

  1. Först: Stort grattis till graviditeten <3
    Sen: vad roligt att höra att skrivlusten är på topp. Själv har jag en liten svacka just nu men försöker att kämpa mig igenom den :-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mkt! Så tråkigt att du befinner dig i en svacka, de är tuffa perioder men tur nog så är de just bara perioder, som förhoppningsvis snart är över! Kram

      Radera
  2. Härligt att du är tillbaka! Och stort grattis till graviditeten, vad roligt med en liten till :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar :) Ja ska bli jätte roligt med både en riktig bebis och projektet med min "bokbebis" :)

      Radera