Småfix

18 juni 2016

Hela lördagen har spenderats åt att hinna med allt som jag inte hade energi till att göra i veckan. Har städat, lekt med Harry, fixat med kaninburen, läst allas texter inför skrivgruppsträffen imorgon samt skrivit ner feedback. Allt detta innan det var dags för kalas kl 13. Så fullt upp idag.

Resultatet av ett späckat schema var att jag inte hann med det kreativa. Jag skulle exempelvis läsa igenom mina noveller. Fixa med mina återbruksprojekt.  Nope, allt det blev bortprioriterat tack vare vällingfläckat golv som var i behov av våttorkning. Varför är helgen så kort? Har någon svar på detta?

Försökte mig på att bygga in lite romance i legoleken. 
Harry gillar dock inte romance, han är mer inne på Stephen King-spåret ;) Han brås på sin far. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar