En vecka i ovanlighetens tecken

16 juni 2016

Imorgon är det fredag och jag vet inte riktigt vad som har hänt med den här veckan. Den kom och försvann lika snabbt. Inget har varit sig likt. En kombination av sjukdomar, hemma från jobb och för mycket tv-tittande känner jag mig slö och som jag skrev i tidigare inlägg, ur form. Men idag äntligen, kom en våg av energi. Den utnyttjade jag till att sängliggande fila lite på min novell. För att inte trötta ut mig varvade jag det med avsnitt från serien Girls.

En annan spännande sak som hände idag var att Harry för första gång åt med sked, alldeles själv. Och så där på en sekund blev han plötsligt stor. Snart flyttar han hemifrån... min lilla bebbe!


Längtar till nästa vecka, förhoppningvis blir det en ordinär vecka i vardagens tecken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar