Vad hände där?

15 maj 2016

Jag tror att jag hejar på vinnaren, brukar bli bättre då. Avskyr att avsluta kvällen kl 01.00 och känna mig irriterad eller förvirrad av situationen. Kollar oddsen ser att Australien och Ryssland ligger i toppen. Gillar skarpt Australien och Ryssland är helt ok. Båda kan sluta som vinnare för min del... kl 0.30; Ukraina vinner och jag bara va, vad hände där? Jag kom inte ens ihåg låten, tror jag gick på toaletten när den spelades. Ansträngde mig på slutet för att verkligen lyssna och känna in låten, men nej. Gillar den inte.

En förvirrad och en smått irriterad Veronica går och lägger sig.

Men annars, sicken kväll! Bästa Eurovision!

Vad tyckte ni, vann rätt låt?

Frans verkar också lite skeptisk ;) 

2 kommentarer:

  1. minns inte heller den låten :S tror hon hade blått på sig och något träd på scenen...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja det är ungefär det jag också minns ;)

      Radera