Någon som säljer energi?

19 maj 2016

Är det någon som har energi till salu? Det hade varit toppen. För jag är i stort behov av just energi. Hade till och med tömt min lilla spargris bara för att få lite.

Det händer mycket just nu. Aldrig en lugn stund. När jag inte jobbar tar jag hand om Harry, skriver, bloggar, jobbar med mitt företag och någon gång där emellan försöker jag hinna med återhämtning. Det är dock återhämtningen som får ta minst plats. Alla dessa drömmar och ambitioner sitter i förarsätet. De är dem som styr.

Ifall jag hade haft all energi i världen hade det funkat i längden... tyvärr är det inte så. Får se hur jag ska pussla ihop vardagen.

Idag är jag föräldraledig, jag planerar lek hemma och på lekplats. Det blir även förmiddagsvila tillsammans med Harry och ett och annat poddavsnitt. Lek och poddar är ändå en helt ok kombination.

Jag o Harry leker med Photo Booth ;) 


2 kommentarer:

  1. Åh, hade jag haft lite över hade jag kunnat skicka!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla för din omtanke :)

      Radera