Multitasking

16 maj 2016

När jag är ledig försöker jag alltid skriva, vilket oftast infaller på helgerna. Problemet är att jag vill ju även hinna umgås med min familj när jag är ledig. Det brukar bli att jag får välja antingen eller. Skriva instängd i ett rum eller hänga med Harry och min man. Men igår ville jag inte välja. Därför försökte jag mig på en kombination.

Sådär lagom trött mamma som försöker sig på multitasking 

Utvärdering av mitt experiment; Det hela gick sisådär. Jag kunde inte sitta i soffan för då kom Harry med sina små fingrar och tryckte på tangenterna. Harry är ju en höjdare på bebisspråket dock behärskar han ännu inte svenska vilket min romance för närvarande är skriven på. Till sist fick jag sätta mig på ryggstödet. Då ville såklart Harry också komma upp i soffan... det blev inte så mycket skrivande men desto mer umgås med familjen ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar