En ny vardag

2 maj 2016

Idag var det alltså dags. Det känns tungt eller snarare hemskt! Men från och med nu ägnar jag mestadels av mina veckodagar till jobb istället för att vara hemma med min underbaraste son. Kan knappt förstå det... blir ledsen bara jag tänker på det. Vill ju inte missa något. Vill vara vid hans sida när han upptäcker världen. Hålla hans söta hand i min. Skratta med honom. Sova med hans hår under min näsa. Pussa de knubbiga kinderna. Dansa tillsammans. Läsa böcker. Listan kan göras lång.

Kommer sakna detta massor men nu är det alltså dags för Harrys pappa att ta över. Jag är såklart glad för deras skull och för dem stunder dem kommer ha tillsammans. Det bara kommer ta ett tag innan jag vänjer mig. Vet ju knappt hur man äter lunch längre eller gå på toaletten i lugn och ro. Och dricka varmt te, hur funkar det?

Dem kommer ha så himla roligt i sommar, det vet jag. Bara önskade att jag oxå fick vara med ;) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar