Det skulle vara en vilodag

1 maj 2016

Jag kommer inte göra något ambitiöst idag... eller det var tanken. För jag har redan hunnit med att måla två ramar och en klocka. Sen i eftermiddag ska jag iväg på ett kalas.

Funderar även på att öppna De Tidlösa. Oh va jag ogillar att göra det innan jag har fått svar från alla förlag. Men då jag funderar på att skicka iväg till lektör snart så måste jag bara dubbelkolla att det inte är så uselt som jag just nu känner att det är. Det är så konstigt det där. När jag skickade iväg mitt manus till förlagen kände jag att det höll en hög nivå. Jag var så himla stolt. Tre standard refuseringar senare skäms jag över hur uselt det måste vara. Det är förhoppningsvis inte så illa... jag bara måste dubbelkolla!

Har ni några planer för dagen?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar