Romancepodden

15 apr. 2016

Igår upptäckte jag Romancepodden och fastnade direkt! Jag vet inte om ni har hört talas om den? Men precis som namnet antyder så är det en podd där man snackar ROMANCE, kan det bli mycket bättre? Tveksamt. I det senaste avsnittet diskuterade de det brittiska adelssystemet, det var både intressant men klurigt. Jag beundrar de som skriver historisk romance med tanke på all research som måste göras för en korrekt tidsbeskrivning.

Det som gör podden så bra är framförallt att det är fem brudar som är genuint intresserade och kunniga om romance. Dessutom bjuds det på underhållande diskussioner och flera gånger fick jag mig ett skratt. Så det är dagens tips!

Bild lånad av Romancepodden. 

2 kommentarer:

  1. Det lät ju lite intressant. Ska spana in!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja gör så, det var en rolig och intressant podd :)

      Radera