Noll energi

14 apr. 2016

Kaos är bara förnamnet. Jag kan säga att dagen inte riktigt blev som planerad. Jag vaknade upp till en förkyld liten pojk som inte ville göra något. Varken leka, sova eller äta. Så det var bara att ställa in alla planer. Det enda han ville var att jag skulle läsa för honom. Så jag läste alla hans böcker tre gånger om tills rösten blev hes. När jag inte orkade längre gick vi ut på en promenad. Det är så härligt att se hur våren blommar ut. Sedan doften, det luktar ju ljuvligt!  

 Harry är oerhört fascinerad över alla blommor som plötsligt går att hitta på träden. 



2 kommentarer:

  1. Åh, vad jobbigt med förkylning men skönt med en promenad. Det är så fint nu! Fast ja, idag regnar det här :p

    SV: Tack så mycket :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mm våren är ljuvlig, men mindre trevligt med regn. Eller regn är mysigt så länge man håller sig inne ;)

      Radera