Ni vet när man blir attackerad av en Buddha

16 apr. 2016

Det har inte varit min sons vecka. Olycka efter olycka. För allas kännedom är detta inte något som tillhör vardagen så när jag vänder ryggen en sekund och hör ett krasch kommer det som en chock. Vi var hemma hos min mamma och hon gillar Buddha-statyetter, ni vet Ullareds klassiska inredningsutbud. Jag hittade därför Harry med en liten Buddha-staty över sig. Min första tanke var att det inte kunde vara så farligt... men fel igen.

Så nu till alla småbarnsföräldrar; varning för Buddhor (Buddha i plural är inget jag brukar använda, så rätta mig om jag har fel ;)



2 kommentarer:

  1. Åhhh mormors lilla älskling. Så går det när mamma har kommit då släpper mormor kontrollen o överlåter det på mamma. Stackars lillkillen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så går det när man har hemmet fullt med Buddha ;)

      Radera