Bortom horisonten

3 apr. 2016

Ni vet när man har kört i samma gamla spår under en lång tid och man börjar funderar på vad som egentligen är tanken/ målet med detta och ifall den vägen man kör på ens leder dit man önskar... just i den fasen har jag befunnit mig i de senaste månaderna. Hela jag har skrikit efter en förändring, något nytt. En utmaning. Efter många timmars av ältande har jag äntligen fattat ett beslut som kommer påverka min vardag, min framtid... och likväl bloggen. 

Just nu är jag i full gång att planera och fixa med det sista, men när det är klart är det dags att ta steget. Så håll utsikt :) 






6 kommentarer:

  1. Nej men, vad nyfiken jag blev nu! Snacka om cliffhanger! :P Ser fram emot att få höra vad utmaningen är!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju så kul med cliffhangers ;)

      Radera
  2. Vad spännande det låter! Ser fram emot att läsa mer :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det ska bli spännande att prova något nytt :)

      Radera
  3. Låter jätte spännande! Ser fram emot att få reda på mer :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja snart så kommer jag avslöja lite iaf :)

      Radera