Årets bokrea på bekostnad av sovmorgon

25 feb. 2016

Äntligen fick jag någon nytta av min vana att gå upp tidigt på morgonen. 6.20 var tanken att gå upp. Har inte ställt klockan på år och dar, känns det som. Vaknar vanligtvis innan 6 men tänk om lillkillen just den dagen bestämde sig för att ta sovmorgon. Så ställde klockan och vaknade 6.20. Det var tyst hos Harry men tänkte att han säkert skulle vakna vilken sekund som helst. Tiden gick och Harry sov. Det var inte förrän 7.15 som han vaknade! 7.15!! Så om jag inte hade haft en tid att passa hade jag fått en sovmorgon till 7.15(!)... ja vad gör man inte för kära bokrean.

Jag valde att åka in till Malmö. För på Hamrelius bokhandel hade de nämligen 50% på hela utbudet!! Till min stora glädje fanns det en hel vägg med engelska böcker. Jag tror jag var där i över en timme och lämnade till sist med en stor påse fylld med böcker. Spräckte min budget gjorde jag dessutom ;)

Mycket romantik, såklart! 500kr för allt... det är vad jag kallar fynd :) 

Hittade ni något kul på året bokrea? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar