Lite vardagskärlek

17 mars 2015

Gravidtrött och gravidseg men jag har ändå lyckats ta mig till min arbetsplats i köket och öppnat upp mina dokument. Jag är klar med redigeringen och behöver nu läsa igenom de första kapitlen igen samt finputsa följebrevet. Jag har en plan, nu ska jag bara finna kraft till att slutföra den...

Pausar med att googla efter kärleksinspirerande saker som kan väcka energin inom mig.

Kina Grannis lyssnar jag ofta till när jag skriver, hon är en mästare på kärlekslåtar. My Dear är en låt från hennes senaste skiva och musikvideon är inspelad under hennes bröllop... så himla mysig! 

Kärleksgifs <3


Åh Romeo & Juliet och Dagboken är två av mina favoriter när det kommer till kärleksfilmer! 


Så, nu får jag sluta googla och börja arbeta igen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar