En dag att minnas

21 mars 2015

Och där lämnade mitt kära manus sitt trygga bo för att testa sina vingar ute i det vilda. Jag har skickat Blått blod, Rött hjärta till 4 bokförlag och det känns bra. Det har varit en intensiv period av redigering det senaste året och med hjälp av testläsare och lektör har manuset utvecklats till något jag är riktigt stolt över. Att vara med i Harlequins författartävling gav också eld i baken. Det tog sig enda till topp 25 och efter samtalet från en redaktör på Harlequin fylldes jag med bottenlös glädje och motivation.

Det har verkligen varit en kamp att få till det här manuset men sicken resa, jag gör den gärna igen... jag ska bara andas ut en liten kort stund ;)

Det regnar i Lund idag men jag känner bara sol och glädje, det är en bra dag!


6 kommentarer:

  1. Du ska vara stolt. Jag är stolt över dig o hoppas på det bästa. Kram Mammi

    SvaraRadera
  2. Men åh vad spännande! Av någon anledning riktigt känner jag att det kommer gå bra. Lycka till!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du, jag hoppas oxå att det kommer gå bra :)

      Radera