Vad händer?

24 feb. 2015

.... inte mycket för tillfället, tröttheten har kapat skeppet. Det är nu svårt att sitta en längre stund framför datorn utan att somna, vilket betyder att skrivandet går mycket långsamt fram. Just nu har jag pumpat mig själv med massa choklad så att jag ska kunna redigera klart mina noveller. 

För att hålla igång motivationen: 
  • Läser de fina orden från mina testläsare 
  • Lyssnar än en gång på Fifty shades of Grey- albumet, verkligen passande bakgrundsmusik när man skriver romance. 
  • Läser författarbloggar... och drömmar mig bort till en liknande vardag! 
  • Äter massa choklad (o lite frukt för att dämpa mina dåliga hälsoval ;) 

Nej, nu får jag återgå till novellerna, snart, snart klar och sen är det dags att fortsätta med manuset. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar