Underbara bokrea!

25 feb. 2015

Bokrea, nu är du äntligen här! Tanken var att jag skulle vara på Akademibokhandeln redan klockan 7 i morse, det kändes som en bra idé tills jag insåg att jag är världens gravidaste och tröttaste person. Istället begav jag mig dit efter jobb och för en gångs skull blev jag positiv överraskad över utbudet Akademibokhandeln i Lund hade att erbjuda. Det var inte bara inbundna böcker på rea utan även pocket. Det fanns till och med engelsk litteratur i massor!

Det slutade med att jag kom hem med följande fynd:

Den enda rätta av Susanne Bolt (29:-) 
Secret av L. Marie Adeline (49:-)
Sonjas hemlighet av Åsa Hellberg (29:-) 
Egenmäktigt förfarande av Lena Andersson (59:-) 
Sagan om Pelle Kanin av Beatrix Potter (39:-) 


Hade också velat åka in till Hamrelius Bokhandel i Malmö där de nu rea ut hela sitt sortiment, man får 40% rabatt på alla böcker fram tills på söndag. Jag hade säkert hittat ännu fler fynd där men har inte tid för en sådan utflykt. Men för er som bor i trakterna kan jag tipsa om ett besök, ni kan läsa mer om deras rea här.

Har ni hittat några bokfynd idag?

2 kommentarer:

  1. Secret gillar jag! Har inte fyndat något än, funderar fortfarande på vad jag ska klicka hem.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Secret verkar bra så jag ser fram emot att läsa den! Nej, det är verkligen inte lätt att välja vilka böcker man ska köpa!

      Radera