När tröttheten segrar

11 feb. 2015

De dagar jag jobbar är energin nästan obefintlig när jag kommer hem, vilket antagligen beror på att gravidsömnen inte är den bästa... antar dock att "bebissömnen" kommer vara ännu sämre ;) Det har därför inte blivit något skrivande varken idag eller igår. Jag har dock hunnit med att kolla på den kommande bokrean och på det flesta nätbutiker kan man nu förhandsboka böcker. Jag brukar inte köpa böcker under rean då det engelska utbudet inte är så bra men då jag har lovat mig själv att läsa mer svensk litteratur tänkte jag passa på att hitta några fynd.

Är bland annat intresserad av följande:


Har hört mycket gott om Egenmäktig förfarande- en roman om kärlek av Lena Andersson så den skulle gärna vilja köpa. Jag ser även fram emot att fynda lite barnböcker, knodden måste ju ha minst lika många böcker som jag ;)

Har ni hittat något intressant på bokrean?

2 kommentarer:

  1. Jag vågar knappt titta på rean, har så himla många olästa hemma, men lär ju inte kunna stå emot ... :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bokrean är inte lätt att stå emot, även om man verkligen försöker ;)

      Radera