När allt annat kommer emellan

4 feb. 2015

Igår och idag har det inte blivit något skrivande, det är knappt så att jag har ork eller tid till att skriva ett kort blogginlägg. Anledningen är mitt jobb och jag verkligen avskyr när skrivandet kommer i skymundan. Skriva är det jag vill göra dagarna långa för det är det som ger mig energi och glädje och när jag då inte hinner med så känns dagarna inte lika bra. Människor kan kämpa hela sitt liv för att komma på vad dem vill bli och vad det är som de brinner för, vissa kommer aldrig underfund med det. Jag har turen att jag vet, men även om jag bär denna kunskap måste jag ändå göra något helt annat... och det måste jag säga är riktigt ruttet! Framförallt stressiga dagar som dessa känns det så där extra värdelöst!

Som det ser ut nu blir det inget skrivande förrän tills på fredag och då är tanken att jag ska fortsätta på min novell med tema utanförskap.

I ett försök att muntra upp det här inlägget bjuder jag på en rolig 9gag-bild om George R.R. Martin: 

Något som George R.R. Martin gör bra så är det att döda karaktärer som man älskar ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar