"Same procedure as last ye(sterday), James"...

17 jan. 2015

Det är lördag, helg, men jag sitter med manuset även idag. Varje dag öppnar jag det där dokumentet och läser meningarna jag har läst så många gånger... och jag gör det för att jag inte vill ge upp hoppet om min dröm. Det känns inte alls jobbigt att jag måste sitta här i min ensamhet och skriva när andra njuter av sin lediga lördag, det är helt ok. Det är väl så man ska känna när man har hittat en sysselsättning som man älskar... 

Nu blev det här inlägget väldigt sockersött så jag får väl tillägga att det bara vara några dagar sedan jag hade lust att radera mitt manus för att jag tyckte allt var uselt. Men det är också ok, antar jag... för jag radera det inte ;) 

Så det är min lördag! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar